본문 바로가기

음악듣기/◇해외

Leona Lewis - Better in time


클릭 재생/일시정지 / 192kbps / 03:54


Leona Lewis
[Better in time]

IIt′s been the longest winter without you
당신이 없어 지긋지긋한 겨울이었어요
I didn′t know where to turn to
난 어디로 돌아서야 할지 몰랐죠
See somehow I can′t forget you
봐요, 난 어떻게 당신을 잊을 수가 없어요
After all that we′ve been through
우리가 지나온 모든 여정들 이 후에요..
Going Coming
가고또 오고
Thought I heard a knock (Whose there, Noone?)
누가 노크한줄 알았어요 (누구에요 거기?)
Thinking that (I deserve it)
생각하고 (난 그럴 권리가 있어요)
Now I have realised
지금에야 깨달았어요
that I really didn′t know
난 정말 몰랐었다는걸..
If you didn′t notice
당신이 깨닿지 못했다면
You mean everything (quickly I′m learning)
당신은 모든걸 의미해요(난 빠르게 배우고 있죠)
To love again (all I know is)
사랑하기에요(내가 아는 바로는요)
I′m be ok
난 괜찮을꺼에요-
(chorus)

Thought I couldn′t live without you
당신 없이 못살꺼라 생각했어요
It′s going to hurt when it heals too
그게 치유될때 많이 아프겠죠
Oh yeah (It′ll All get better in time)
오 예예에(시간이 해결할꺼에요)
Even though I really love you
내가 당신을 아무리 사랑할지라도..
I′m gonna smile because I deserve too
난 웃을꺼에요 왜냐하면 내가 그럴 가치가 있기 때문이죠
Oooh (It′ll all get better in time)
오..(시간이 해결해주겠죠)
(Verse)

I could of turned on the TV
난 TV를 켰어요
Without something that would remind me
뭔가를 떠올리게 할 무언가 없이 말이죠
Was it all that easy?
그게 그렇게 쉬웠나요?
To just put us out your feeling
당신의 느낌 밖으로 우릴 내모르게요
If i′m dreamin
내가 꿈을 꾸고 있다면요
Don′t want to let it (hurt my feelings)
그것이 나의 감정을 상하게 하고 싶지 않아요
But that′s the past (i believe it)
하지만 그건 과거에요(난 믿죠)
And I know that, time will heal it
그리고 난 알아요, 시간이 치료해줄꺼라는걸
If you didn′t notice
당신이 깨닿지 못했다면
Well you mean everything (quickly i′m learning)
당신은 모든걸 의미해요(난 빠르게 배우고 있죠)
To love again (All I know is)
사랑하기에요 (내가 아는 바로는요)
I′m gon'be ok
난 괜찮을꺼에요-
(chorus)

Thought I couldn′t live without you
당신 없이 못살꺼라 생각했어요
It′s gonna hurt when it heals too
그게 치유될때 많이 아프겠죠
Oooh yeah(It′ll all get better in time)
오 예에에 (시간이 해결할꺼에요)
Even though I really love you
내가 당신을 아무리 사랑할지라도..
I′m gonna smile because I deserve too
난 웃을꺼에요 왜냐하면 내가 그럴 가치가 있기 때문이죠
oooooh(It′ll all get better in time)
오..(시간이 해결해주겠죠)
(Bridge)

Since there′s no more you and me (No more you and me)
당신과 나라는게 없어지면요(당신가 내가)
This time I let you go so I can be free
이 시간 당신을 보내고 자유로워 질꺼에요
And Live my life how it should be(No No No No No No)
내 삶이 되어야할 모습처럼 살꺼에요(NO!)
No matter how hard it is
아무리 힘들더라도요
I will be fine without you
당신 없이도 괜찮을꺼에요
Yes I Will
그래요 난 괜찮을꺼에요
(chorus) *2

Thought I couldn′t live without you
당신 없이 못살꺼라 생각했어요
It′s going to hurt when it heals too
그게 치유될때 많이 아프겠죠
Oh yeah (It′ll All get better in time)
오 예예에(시간이 해결할꺼에요)
Even though I really love you
내가 당신을 아무리 사랑할지라도..
I′m gonna smile because I deserve too
난 웃을꺼에요 왜냐하면 내가 그럴 가치가 있기 때문이죠
Oooh (It′ll all get better in time)
오..(시간이 해결해주겠죠)

[출처] leona lewis - better in time [가사 번역]|작성자 밍이



● MP3 다운로드
[mp3 다운로드]



'음악듣기 > ◇해외' 카테고리의 다른 글

Antidote - Got Rhymes  (0) 2011.04.17
Mika - We are golden  (1) 2011.04.03
Glee Cast - Defying Gravity (Duet : Kurt & Rachel)  (7) 2010.12.23
Elisa - Eppure Sentire (Un Senso Di Te)  (0) 2010.12.21
Marie Digby - Unfold  (3) 2010.12.12
Bon Jovi - All about lovin' you  (7) 2010.12.07
Jon McLaughlin - Human  (6) 2010.12.07
Wham - Last Christmas  (1) 2010.12.01
류이치 사카모토 - Merry Christmas Mr. Lawrence  (4) 2010.11.28