본문 바로가기

음악듣기/◇해외

Marie Digby - Unfold


클릭 재생/일시정지 / 320kbps / 05:27


Marie Digby
[Unfold]

What I can remember
내가 기억할 수 있는 것은.
Is a lot like water
아주 많아,
Trickling down a page
제일 아름다운 색채의 페이지에서.
Of the most beautiful colors
똑똑떨어지는 물처럼.

I can`t quite put my finger down
나는 나의 손가락을 완전히 내려놓을 수 없어.
On the moment that I became like this
내가 이처럼 되는 순간에.

You see, I`m the bravest girl
너도 알듯이, 나는 제일 용감한 여자야.
You`ll ever come to meet
네가 만난 여자 중에서.
Yet, I shrink down to nothing
그런데, 나는 점점 작아져서 없어지려해.
At the thought of someone really seeing me
진심으로 나를 보는 사람의 생각에,

I think my heart is wrapped around
나는 내 마음이 얽혀져 있고,
And tangled up in winding weeds
헝클어진 잡초로 꼬여있다고 생각해.

But, I don`t wanna go on living
하지만, 나는 더 이상 살고 싶지 않아.
Being so afraid of showing
누군가에게 나의 불완전함을,
Someone else my imperfections
보여주는데 두려움을 느끼면서는...

And even though my feet are trembling
그리고 나의 발이 떨려도.
Every word I say comes stumbling
내가 하는 모든 말이 더듬거려도.
I will bare it all
나는 모든 것을 털어놓을 거야.

Watch me unfold
내가 털어놓는 걸 봐.

Unfold, unfold
털어놓을거야

These hands that I hold behide my back
내가 등뒤에서 잡는 이런 손들이.
Are bound and broken from my own doing
잡혀있고 부서졌어, 내가 한 것으로부터.
And I can`t feel anything anymore
그리고 나는 더 이상 느낄 수 없어.
I need a touch to remind me
나는 나를 깨워줄 이해가 필요해.
I`m still real
나는 아직 존재해.

`Cause, I don`t wanna go on living
내가 계속 살고 싶지 않기 때문에.
Being so afraid of showing
어떤 다른 사람에게 나의 불완전함을.
Someone else my imperfections
보여주는데 두려움을 느끼면서는...

And even though my feet are trembling
그리고 나의 발이 떨려도.
Every word I say comes stumbling
내가 하는 모든 말이 더듬거려도.
I will bare it all
나는 모든 것을 털어놓을 거야.

Watch me unfold
내가 털어놓는 걸 봐.

Unfold, unfold

..

My soul
내 영혼이.
It`s dying to be free
자유로워 지려고 죽어가.
I can`t live the rest of my life so guarded
나는 이렇게 감시받으면서 여생을 살 수 없어.

It`s dying to be free
자유로워 지려고 죽어가.
It`s up to me to choose
나에게 달려있어.
What kind of life I lead
내가 어떤 삶을 선택하나에 따라서.

`Cause, I don`t wanna go on living
내가 계속 살고 싶지 않기 때문에.
Being so afraid of showing
어떤 다른 사람에게 나의 불완전함을.
Someone else my imperfections
보여주는데 두려움을 느끼면서는...

And even though my feet are trembling
그리고 나의 발이 떨려도.
Every word I say comes stumbling
내가 하는 모든 말이 더듬거려도.
I will bare it all
나는 모든 것을 털어놓을 거야.

Watch me unfold, unfold, unfold
내가 털어놓는 걸 봐.

Unfold, unfold, unfold

I will allow someone to love me
나는 누군가 나를 사랑하게 허락할꺼야.
I will allow someone to love me
나는 누군가 나를 사랑하게 허락할꺼야.

..

Love me, Love me
Love me...


● 관련글 바로가기
[Marie Digby - Unfold, live in Tokyo]
[mp3 다운로드]