본문 바로가기

음악듣기/◇해외

The Rasmus - In the Shadows


클릭 재생/일시정지 / 256kbps / 04:07


The Rasmus
[In the Shadows]

no sleep
잠들수는 없어
no sleep untill I am done with finding the answer
이 해답을 찾을때까지 나는 잠들순 없어
wont stop
멈춰서도 안돼
wont stop before I find a cure for this cancer
이 암덩어리를 치료하는 방법을 찾을때까지 멈춰서도 안돼
sometimes
때때로
I feel I going down and so disconnected
내 삶이 가끔 무너지고 침체되는걸 느껴
somehow
어떻게든
I know that I am haunted to be wanted
완벽한 나의 모습을 끊임없이 찾아 다니는걸
I been watching
나는 지켜보고 있어
I been waiting
기다려보고도 있구
in the shadows all my time
내 삶의 그늘이라는 것을...
I been searching
찾고 있어
I been living
내 삶을 위해서 말야
for tomorrows all my life
내 삶의 내일을 위해서 말야
in the shadows
삶의 그늘에서 말야
in the shadows
삶의 그늘에서 말야...
they say
그들이 말하기를
that i must learn to kill before i can feel safe
나 자신이 안전하다고 느끼기 전에 죽이는 법을 배우라고..
but I
그러나 나는
I rather kill myself then turn into there slave
나 자신이 먼저 죽고 그들의 노예가 되는게 나을껄
sometimes
때때로
I feel that I should go and play with the thunder
나는 그런 위협적인 것들을 느끼고 살고 있어
somehow
어떻게든
I just don't wanne stay and wait for a wonder
단지 확실치 못한것들은 기다리고 싶지 않아
I been watching
나는 지켜보고 있어
I been waiting
기다려보고도 있구
in the shadows all my time
내 삶의 그늘이라는 것을...
I been searching
찾고 있어
I been living
내 삶을 위해서 말야
for tomorrows all my life
내 삶의 내일을 위해서 말야
lately I been walking walking in circels,
요즘에 나는 원들을 그리며 계속 걷는데,
watching waiting for something
뭔가를 기다리는 사람처럼 말야
feel me touch me feel me, come take me higher
내가 느낄수 있게 만져 줘, 더 높은 곳으로 데려가줘
I been watching
나는 지켜보고 있어
I been waiting
기다려보고도 있구
in the shadows all my time
내 삶의 그늘이라는 것을...
I been searching
찾고 있어
I been living
내 삶을 위해서 말야
for tomorrows all my life
내 삶의 내일을 위해서 말야
I been watching
나는 지켜보고 있어
I been waiting
기다려보고도 있구
I been searching
찾고 있어
I been living for tomorrows
내 삶을 위해서 말야
in the shadows
삶의 그늘에서 말야
in the shadows
삶의 그늘에서 말야...
I been waiting
기다려 왔어